Page Nav

HIDE

Twitter

GRID_STYLE

Son yazılar:

latest

Bir okuyucunun mektubu

Tatlı çok, bal başkadır, Çiçek çok, gül başkadır,  Gazeteler çok ama; Türkiye bambaşkadır… Türkiye gazetesi, benim için çok önemli. Onu okud...




Tatlı çok, bal başkadır,


Çiçek çok, gül başkadır, 


Gazeteler çok ama;


Türkiye bambaşkadır…

Türkiye gazetesi, benim için çok önemli. Onu okuduğum için, kendimi ve tüm okuyanları şanslı görüyorum.

Gazete dersek Türkiye’me haksızlık olur. O, benim için, hazineye, cennete götüren bir yol haritası. Okuyanlar bilir kıymetini…

Bu bir aşk öyküsü gibi, inanın. Hani derler ya, aşk anlatılmaz, yaşanır, gerçekten Türkiye’m bana Allahü teâlânın aşkını, Resulullahın sevgisini, sevdiklerinin sevgisini, hayata geliş gayemi öğretti.

Allahü teâlâya sonsuz hamd-ü senalar olsun, tanışmak nasip oldu.

Türkiye gazetesinin sahiplerinden, çalışanlarından, yazarlarından ve ailemden Allahü teâlâ razı olsun; çünkü ailem bana gazetemi temin etti. Onlara çok şey borçluyum. Onların hakkını ödememi Rabbim nasip etsin.

Elime alır, gazetemi nasıl okuyacağımı şaşırırım, yüksekte tutarım, Bizim Sayfa’ya kıyamam, yıllardır biriktiririm onları. Keser ilmihal yaparım, sevdiklerime hediye ederim kendimce. Sohbetlerde okurum onları. Hocalarımdan manen destek alırım, daha neler neler....

Kötü yayınlardan sakınmalı


Her evde Türkiye okunmalı!

Gazetem için destan yazılsa az gelir.

Allahü teâlâya emanet olun. Hayırlı günler dilerim can-u gönülden...

Ayşe Kılıç - Almanya

Türkiye Gazetesi’ne abone olmak isteyen üyelerimiz dinimizislam3@gmail.com adresine bildirebilirler.

Okuyucu Danışma Hattı: 
Tel: 444 49 49 − 0 212 454 3454

Hiç yorum yok

Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bize gönderiniz. Sorularınız için dinimizislam2@gmail.com adresine mail gönderiniz.
BİZİM SAHİFE sitesi..

Önizleme